Bara för att jag vill

Bara för att jag vill så kommer här lite bilder på livet som det är

Elina har hunnit bli 3år, massa fina presenter fick hon

Alltid lika förtjusande Fredrik

 

Tänk att jag har 2 bröder av samma skrot och korn?

 

Vi försökte koka soppa på bebis vilket gick mindre bra

 

Ganska konstigt att barnen är smarta med en sådan pappa?

 

Ska man vara en bra mamma till en 3åring så måste man tycka att sand är gott

 

Att roa Emilia är enkelt, sätt på tvättmaskinen så håller hon sig sysselsatt nån timme

 

Ungefär såhär känner jag 850 gånger om dagen

 

Elina diggar Tessan

 

Ibland är de bra fina iallafall

 

Alice är ful och läcker dödliga fisar hela tiden

 

Barnprogram är det enda som visas hemma nu för tiden om man inte vill ha en galen Elina

 

Emilia kan stå själv utan stöd längre stunder

 

Blir det tyst vet man att det är nått fel

 

Försöker äta med sked

 

För nu har hon faktiskt fått 2 små tänder <3


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Linda det här var det mest underbara inlägget jag läst på mycket länge! <3

2010-10-18 @ 21:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0