Världens bästa mamma

Jag har i mitt förra inlägg skrivit om hur stressad jag är och hur mycket jag behöver göra i helgen inför fotograferingen av vårat hus på måndag.

Idag efter skolan så åkte vi iväg till Ikea och bauhouse för att inhandla en massa saker som vi behöver inför visningarna. Vi hade båda barnen med oss och det var skitjobbigt att gå runt med 2 skrikiga barn och samtidigt försöka komma ihåg allting vi skulle ha. Dessutom var det massor av det som vi skulle ha som var slut.
Jag kände verkligen bara att JAG ORKAR INTE!

Jag hade verkligen lust att lämna båda ungarna där på Ikea och flytta ut i en koja i skogen.
Slippa allt skrik, stress och press!

När vi kom hem och packade ut alla grejer och ungar ur bilen så märker vi att min underbara mamma har överträffat sig själv! Hon har städat hela våran tomt och uteplats! Ställt i ordning alla utemöbler, borstat bort alla löv, tagit bort alla döda blommor, tagit bort alla däck och allt annat skit som stod ute.

Jag trodde seriöst att jag skulle börja gråta. Jag blev så glad och så lycklig! Jag tror faktiskt inte att hon förstår hur mycket det här betydde för mig. Hon är tamigfan helt jäkla amazing!

Som om det inte vore nog så hade hon putsat alla fönster på nedervåningen igår medan vi var på bio!

Alla borde ha en likadan mamma som jag har. Världen skulle vara en så mycket bättre plats!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh linda nästan så det blir en tår i mitt öga. Vilken toppenmamma. Jag tror nog hon förstår hur mycket betydde. Tänk på att hon är mamma själv ;)

2010-11-21 @ 17:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0