Min plan gick inte så bra

Idag hade jag planerat för att förföra Robin lite. Hade tänkt stoppa ungarna tidigt i säng och tända en massa ljus på nedervåningen, som grädde på moset hade jag tänk köpa lite bubbel som vi kunde smutta på.

Döm om min förvåning när jag upptäckte att systemet hade stängt när jag var där strax efter kl 18! Jag trodde verkligen att de hade öppet till 19, men tji fick jag!

Så mina planer om att dricka Robin full och utnyttja honom gick åt skogen :P
Så jag får kanske försöka med det gamla hederliga sättet och se om det kanske funkar :D

Riktigt såhär illa är det kanske inte men ändå

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Linda jag älskar dina ärliga inläg!! :)

Hoppas du slipper göra som på bilden =P

2010-11-15 @ 22:17:22
Postat av: Linda

Haha det gick lite smidigare än på bilden faktiskt ;)

2010-11-16 @ 16:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0