Huset på kvällen

Jag och Robin packade in ungarna i bilen nu på kvällen och körde iväg till Skokloster för att kolla hur det såg ut i grannskapet när det är mörkt ute. Jag är ju, löjligt nog, rädd för mörker så jag blev verkligen lättad när jag såg att det faktiskt inte var så mörkt där.
Det var många grannar som hade lampor och det fanns en del gatubelysning. Dessutom så har vi en egen lampa ute på tomten som alltid har varit Robins dröm.

Det är väl konstigt? Själv drömmer jag om nytt kök, badrum och en lyxig tvättstuga medan Robin drömmer om en lampa ute på tomten och så vill han ha en gran?

Jag passade även på att ta lite kort på huset och tomten. Men det var ju mörkt ute så de blev ju inte precis någo bra, även fast att jag försökte hålla kameran helt stilla som Ante sagt att man ska göra. Men man ser ju lite av omgivningarna iallafall.

Våran sjukt stora tomt
Robin efterlängtade lampa
Mycket plats för barnen att leka på
The house

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0