Baka baka liten kaka

Idag var den en som la upp bilder på chokladbollar på fb och självklart fick Elina syn på dom och ville genast baka alldeles egna chokladbollar. Så det var bara att åka och handla strössel för hon skulle absolut ha likadana som på bilden. Så nu har vi ett gäng chokladbollar i kylskåpet som väntar på att bli uppätna efter att Emilia har gått och lagt sig :)
Men en sak säger jag bara, aldrig mer chokladbollar med strössel! Jag hade bannemig strössel över hela köksgolvet efteråt! Och när jag hade torkat ihop en fin hög med strössel och kröp under köksbordet för att torka upp resten passade Elina på att sätta sig i högen med benen och sprida ut det igen. Jag blev seriöst lite smått galen!

De fina chokladbollarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0