Underbara sol

Visst är det underbart när solen skiner och alla människor som mer eller mindre har legat i dvala under vinterhalvåret vaknar till liv. Nu ser man glada människor överallt, underbart!
Jag tänker verkligen njuta av varenda dag den här sommaren. Se till att vara ute mycket och insupa all energi som den ger.
Och det är ju inte precis så att ungarna klagar på det heller, ju mer vi är ute desto roligare tycker de att det är.

Idag har vi gått 2 veckor på dieten och hittills har jag gått ner 5.7kg vilket är helt okei på 2 veckor enligt mig.
Totalt har jag gått ner 18kg sen förlossningen så det är ju en del.
Det märks verkligen att jag mår mycket bättre i kroppen nu och kan röra mig ordentligt utan att få ont.

Nu ska jag snart ta mig en liten kvällspromenad innan jag kryper ner i sängen och läser det sista i boken.
Jag måste komma ihåg att köpa en ny bok så jag har något att läsa, frågan är bara vad?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad toppen Linda!

Hojta till mig nästa gång du är på msn så ska du få lästips =)

2010-05-24 @ 23:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0