Underbar sommardag

Igår åkte jag och ungarna ut till mammas lantställe och träffade Kicki, Johanna och Linnéa.
Det var verkligen en underbar dag igår, solen sken och det kändes som om det vore sommar ute.
Nästa gång det blir sånt väder ska jag åka ut dit och sola så man får lite färg för en gång skull.

När vi åkte hem därifrån vid 6 tiden ringde Christina och undrade om hon och Linus kunde komma till oss ett tag, och ingen blev väl gladare än jag. Så vi fick snacka en massa skit medans ungarna lekte och helt plötsligt var klockan 20 minuter i 12. Helt sjukt vad tiden kan flyga iväg ibland.

Christina och Linus med lillasyster i magen, bf den 5 augusti


Finaste ungarna


Linus ger onda blicken "låt bli att fota jag käkar glass!"


Aveln är förutbestämt så vi får toppenfina barnbarn ;)


Galen bus Christina


Prinsen


Prinsessan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0