Om jag vann 214 miljoner

För det första är det så oändligt mycket pengar så man kan inte ens föreställa sig hur det skulle vara, men man kan ju alltid försöka ;)

Det första jag tänker på är att jag skulle bygga ett hus precis så som jag vill ha det. Ett drömhus med det perfekta läget.

Självklart skulle vi ut och resa massor, låta barnen uppleva sånt som man själv aldrig fått uppleva.

Anställa en personlig tränare, kock, städare och någon som tar hand om trädgården.
För har man folk som gör allt det tråkiga åt en så får man mycket mer tid med barnen.

Sen skulle jag ge bort massor till släkt och vänner. Jag kan med säkerhet säga att alla runtomkring oss skulle få.

Självklart skänka pengar till forskning, välgörenhet och liknande.

Investera pengarna och låta dom växa så det räcker till våra barn, barnbarn och barnbarnsbarn.

Shoppa som en galning :D

Fast om man ska vinna pengar så kanske man måste börja spela också?
Det är galet roligt att sitta och fantisera vad man skulle göra om man fick så mycket pengar.



Kommentarer
Postat av: Katta

Du är inte ensam om att fantisera om sånt...

Man kanske borde börja spela lite mer?

2010-05-16 @ 16:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0