Ännu en helg till ända

Jag är så sjukt trött just nu! Jag har verkligen ingen anledning till att vara det då jag somnade vid 11 tiden igår kväll och fick sova till 9.30
Men ändå är jag så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna. Jag och Robin kikade precis på en film och jag råkade tillochmed somna, då är det fan illa. Nog för att filmen var dålig, men ändå!
Sen vaknade jag av att Emilia låg och gallskrek på vardagsrumsgolvet och Robin var borta. Underbar väckning måste jag säga :/

Idag träffade jag Tessan, Johanna och mamma nere i centrum för en fika. Himla trevligt att sitta där och fördriva tiden och snacka skit. Efter det mötte jag upp Johan med barnen för att låta ungarna leka lite.
Och de verkade ha riktigt roligt :) Stackars Thea var rädd för mig i början, kanske pga att jag sa att jag skulle äta upp henne? Men sen i slutet släppte det lite iallafall.
Jonas Julia kom också dit och då blev de såklart ännu roligare.


Åker kana



Lagar mat


Johan tyckte att han var rolig ialllafall


Nu kommer snart Tessan komma över och så ska hon och jag kika på The Notebook. Nu har jag sagt det så många gånger men det har inte blivit av, jag kan nästan slå vad om att jag kommer somna nu när vi äntligen ska se den.

Nu är klockan äntligen 8 vilket innebär att jag kan slänga mina 2 odjur i sängen.
Älskade odjuren <3 




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Linda testa D vitamin tillskott. Det har hjälpt mig jättemycket mot min trötthet. Både fysiskt och psykiskt :)

2010-05-22 @ 03:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0