Le Chef

Fy sjutton vilket jäkla väder vi har, håller ni inte med?
Det värsta av allt med den här jäkla snön är att vårat altantak förmodligen kommer rasa ihop snart. Och vi kan inte göra något åt saken heller. Vi kommer inte åt att skotta bort snön så allt vi kan göra är att hålla tummarna för att det håller!

Jag skulle storhandla på Willys idag men när jag satte mig i bilen så ändrade jag mig ganska snabbt. Det var hur halt som helst på vägarna och eftersom det inte var någon panik med något så nöjde jag mig med att snabbhandla på Ica.
Jag lyckades ändå med bedriften att ramla 4 gånger! 2 gånger utanför oss på uppfarten och 2 gånger utanför Ica, behöver jag säga att mina skor är livsfarliga?

Sen bjöd jag över Tessan och Marko på middag. Jag hade tänkt laga lasagne men ändrade mig till köttfärsbiffar med vitlökspotatis. Skitgott och bra sällskap, kan det bli bättre?

Tessan färgade mitt hår efter maten så det ska bli spännande att se resultatet när det har torkat. Jag har inte färgat håret på år och dar så det behövdes verkligen! Det skulle behövas klippa också, men man ska ha tid också.

Marko o Elina spelar och väntar på maten


Tessan väntar också :P


Supersmarrigt med sallad


Min goda sås


Vitlökspotatis


Köttfärsbiffar fyllda med vitlök/ört ost


Mums


Elina gluffsar


Marko gluffsar
 

Tessan gluffsar


Utanför fortsätter snön att falla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0