Kräk

Imorse vaknade Elina vid 9 tiden och kräktes i sin säng. Seriöst, vi har precis haft magsjukan?!
Dessutom hade hon ätit blodpudding till middag igår så ni kan ju föreställa er hur det såg ut.

Jag hoppas verkligen att jag klarar mig från det den här gången! Jag vill verkligen inte kräkas mer, får nästan ångest när jag tänker på det.
Men eftersom det är jag som har henne så lär jag ju få det igen :(

Något positivt är iallafall att Emilia sov från klockan 12 igår natt till halv 9 imorse, så länge har hon nog aldrig sovit i stöten förut. Dessutom så åt hon bara lite snabbt och somnade om på en gång och sover fortfarande.

Jäkla baciller gå och dö med er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0