Äntligen klart

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och tapetserat klart hallen på övervåningen.
Det ser bra ut på håll men om man granskar noga så syns det att det inte är nått proffs som har gjort det.
Att få till kanterna runt fönstrena var mycket svårare än jag trodde då de lutade. Men man lär sig ju så länge man lever så förhoppningsvis blir det bättre nästa gång jag tapetserar.

Färdigt och klart


Närbild


Efteråt så storstädade jag toaletten och dammsög hela ovanvåningen förutom Robins rum.
Sen jäklar fortsatte jag med tvätten och efter det så samlade jag ihop alla pantburkar på altanen och packade in i bilen. Jäklar vad mycket pant vi hade! Vi har inte pantat sen i slutet av förra året så nu blev det 2st Ica vagnar fulla, lite pinsamt var det faktiskt.

Så lite har jag faktiskt fått gjort idag. Nu ska jag och Elina skära upp lite melon och ha fredagsmys. Självklart ska hon också få den obligatoriska glassen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0