Yes i can

Jag har en vän som har varit utomlands och på semestern hade hon en semesterflört med en kille som bodde på orten.
Självklart var det spännande, romantiskt, roligt och kittlande. Vem har inte någon gång tänk tanken att träffa en uppvaktande exotiskt kille när man har vart utomland?

Som många av er vet så är man kanske inte riktigt sig själv när man åker utomlands. Många slappnar av och släpper loss på ett sätt de aldrig hade gjort i Sverige. Det kanske är därför man är så mottagen för romanser?

Iallafall så hade den här killen skrivit ett brev där han förklarade hur mycket han tyckte om henne och bland annat hade hade han skrivit
"I ask myself if i could be with only one girl and the answer is yes i can"

Är det bara jag som tycker att just den meningen är otroligt rolig? För mig är det självklart att man ska kunna vara med en person. Jag ser framför mig en ung solbränd kille som stolt sträcker upp ena handen mot himlen och skriker Yes i can i ren president anda.

Som att det vore rena bedriften att kunna hålla sig till en person.

Själv frågar jag mig om jag kan tänka mig en promenad med stavarna såhär på kvällskvisten, och svaret är
Yes i can!


Kommentarer
Postat av: Katta

Kom lite att tänka på filmen Yes Man

Som vi skrattade till den filmen :)

2010-06-20 @ 22:54:22
Postat av: Linda

Haha ja faktiskt nu när du säger det :D

2010-06-21 @ 11:09:57
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Ullis

hej.

såg att du hade kommenterat min blogg, kul att du läser.

läste ditt inlägg om att emilia slutade andas, och jag började gråta. herregud vilken hemsk händelse! vi ska också ha andningslarm på den kommande, men jag önskar att det fanns larm för dem redan i magen då vår elise dog i psd. man vill göra allt för att skydda de små.



ni har jättefina barn.

kraam!



2010-06-21 @ 14:04:23
URL: http://dentredje.blogg.se/
Postat av: Christine

hahahahahaha. Mer semesterflirtar åt folket! ;)

2010-06-25 @ 22:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0