Det händer inte så mycket

Just nu händer det inte så mycket i mitt liv. Fast ändå har jag ändå på nått sätt fullt upp hela dagarna, kan det bero på mina 2 fina flickor kanske?

Förra helgen var jag på Katrins 25års fest och hade det trevligt. Eftersom jag går på min diet kunde jag inte dricka något men jag hade roligt iallafall. Jag dansade tom lite grann ;)
Min kära mor passade tjejerna så att både jag och Robin kunde gå. Så vi nattade Emilia innan vi gick så hon märkte aldrig att vi var borta i några timmar. Elina var vaken och hade lite lördagsmys med mormor innan hon blev nattad :)

Min diet knallar på den också så på söndag har jag hållt på i 6 hela veckor. Det börjar bli tröttsamt men förra veckan visade det på minus 11kg de här veckorna och totalt minus 22kg.
Mamma kämpar ju också på så jag ska minsann inte ge upp ännu :P

Annars är det inte så mycket som händer. Jag har inga speciella saker bokade i helgen heller så vi får se vad vi hittar på. Nått blir det iallafall för man kan ju inte sitta hemma en hel helg heller :)

Idag gav jag Emilia majskrokar för första gången och det var inte speciellt uppskattat. Men hon kunde ändå inte låta bli att stoppa in den i munnen hela tiden eftersom hon höll den i handen. Reflexer är inte alltig lätt för små bebisar :P

Stoppar in majskroken i munnen


Men USCH mamma vad ger du mig för äckligt?


Mohahaha jag slängde ner den äckliga kroken till hunden


Men mamma hämtade en ny och jag vet inte hur man släpper saker *panik*


Bläää det är verkligen såå äckligt!


Men älskade storasyster tog majskroken och åt upp den samtidigt som hon sa "mamma hon tycker inte om, lyssna vad jag säger" Tack syrran!


Och jag blev jätteglad!


Och syrran också

Kommentarer
Postat av: linda G

klockren =) underbart..

// väntar4an2010 "fl"

2010-06-19 @ 00:01:29
URL: http://lindagelin.blogg.se/
Postat av: Katta

Vadå Katrin!? Sen när har du börjat kalla mig för det? :P

2010-06-19 @ 00:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0