Cirkus Maximum

I måndags var cirkus maximum i bro så då passade jag Elina och mamma på att åka dit.
Det är så otroligt länge sen jag var på cirkus men när vi väl kom in i tältet så kände jag igen doften, det verkligen luktade cirkus. Ganska coolt att man kommer ihåg dofter i så pass många år.

Jag blev verkligen imponerad av allting den här gången. Jag förstår inte hur man kan lyckas med att lära djur så mycket olika konster, vilket tålamod de måste ha :)

Mamma och Elina sitter och väntar på att det ska börja


Föreställningen började med de otroligt fina hästarna


Jonglörer är ett måste på cirkus


Hunk som kör lite balanstrick


Ursöta sjölejon som gjorde de mest sötaste tricken


Skitfula kameler fanns det också


Lamor som hoppar över de fula kamelerna


Killar med imponerade kroppar. Helt otroligt vilken kontroll de har på musklerna. Stackars honom som står underst bara :P


Lite ögongodis för mina kvinnliga läsare, eller ja till de manliga också kanske :P


Dom fina elefanterna, de är verkligen skitstora!


Elefantbajs till Elinas stora glädje


Så jäkla mäktigt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0