Min idé blev en stor flopp

Jag gjorde bort mig det grövsta idag, ni anar verkligen inte! Det kanske är bäst att jag tar det från början.

Jag var iväg nu på kvällen med mamma och Johanna i Kista för att se Knight and day. Så fick jag ett mms av Tessan när hon provar ett par byxor med texten Är byxorna okei eller ska jag behålla dom?

Men jag såg inte riktigt hur de såg ut så jag skickade tillbaka att hon skulle ta ett nytt kort där man såg de bättre, vilket hon också gjorde. Och jag svarade att jag inte tyckte att de var så snygga...

Lite senare när vi går i gallerian så såg vi ett par gräsligt fula byxor som jag knäppte kort på och skickade till Tessan med texten De var iallafall snyggare än de här :P

Sedan så gick vi till bion för att se filmen. Lite tidigare när vi provade kläder hade jag tagit en liten intim bild för att jag skulle skicka det till Robin. Så när vi satt i salongen och väntade på att filmen skulle börja så tänkte jag att nu skickar jag iväg bilden.

Så jag skrev en fin liten text och skulle skicka iväg, MEN Tessan låg som senast skickade så jag råkade skicka den till henne.


Seriöst jag fick verkligen panik! Försökte stoppa skickningen men det gick inte. Så jag ringde direkt upp henne för att säga åt henne att inte titta på bilden. Men inte svarade hon heller, trots att jag ringde 1000 gånger.

Svetten började rinna på mig och Johanna o mamma undrade vad jag höll på med. Så jag förklarade lite snabbt och de skrattade gott.
Själv var jag inte det minsta road. Panikslagen är nog ett mer passande ord för att beskriva mig.


Jag panikskrev ett sms till Tessan där det stog Du öppnar INTE bildmeddelandet jag skickade till dig. Det skulle till Robin. Radera det!


Ni skulle ha kännt paniken jag kände! Och vad ont i magen jag fick på en gång. Jag tänkte direkt att Marko kanske skulle läsa det innan Tessan. Men Johanna lugnade mig lite när hon berättade att Tessan var på jobbet.


Iallafall så fick jag ett svar från Tessan efter ett tag där det stog Shit vilken lust man fick att öppna det, haha Men jag svär på Mini att jag inte gjorde det :)

Jag vet inte om jag ska tro på henne men jag tänker iallafall låtsas att hon inte såg det.

Ja så gick det till när jag skulle var sexig och skicka intima bilder till Robin.... syrrans unge fick det istället.

ångest


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jag skrattade när jag läste!!

Kan verkligen sätta mig in i vilken ångest du fick, jag skulle ha dött!!

2010-07-20 @ 12:09:29
Postat av: Katta

Det var jag som skrev kommentaren... :P

2010-07-20 @ 12:10:27
Postat av: tomas

haha fan vad pinsamt! nu har du säkert lärt dig en läxa, man ska inte skicka snusk o sånt på mobilen...

2010-07-20 @ 16:28:29
Postat av: Mikaela

Haha nej Linda jag håller med Tomas...det är som upplagt för trubbel =P

2010-07-21 @ 17:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0