Livet som det är

Elina tvättar bilen


Älskling hjälper till


Jag och Emilia tittar på från säkert avstånd


Emilia cooling


Ser lite gay ut som Tomas gillar *smack*


Gladfisisen


Gör massa pruttljud


Skitglad över att Alice luktar henne i rumpan, måste ju kontrollsniffa om det var riktiga pruttar :P


RockBaby


Håll tassarna borta från min gitarr syrran


Det ska vara hello kitty för hela slanten


Elina och hästen Mimmi


Tjejen i bakgrunden har himla roligt åt min lilla plutt


Katta gör sig fin


Frågan är om det var förgäves :P


Happy happy


Go baby GO



Kommentarer
Postat av: Emmy



Dina tjejjer är verkligen underbart söta. Och va fin du är!!!

2010-07-29 @ 09:51:20
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Vilka fina kort!!!

2010-07-29 @ 18:41:03
Postat av: Katta

Snygga bilder du la upp på mig då :P

2010-07-29 @ 22:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0