Imorgon måste det ske!

Jag har tagit en paus med pulvrandet som många av er redan vet. Men jag funderar på om jag kanske ska köra igång imorgon igen fram till våran grillfest? Det är ju bara till nästa helg så det är inte alls lång tid egentligen.

Jag har tänkt att jag ska börja pulvra igen ett par gånger men har inte orkat ta tag i det, så jag tänkte att om jag skriver det i bloggen så kanske jag faktiskt håller det :P

Nu har jag ätit och njutit av sommaren ett tag så nu känns det som om det kanske är dags att gå ner några kilon igen. Att det ska vara så förbannat jäkla svårt bara!  Jag har som tur är inte gått upp något iallafall, fast en hel del glass i värmen ;)

Totalt 26kg ner och 14kg ner med pulvret, inte illa pinkat trots allt.

Skulle vilja gå ner 7kg tills vi åker utomlands men det känns som att det inte riktigt kommer gå. 5kg känns lite mer realistiskt.

Aja från det ena till det andra har vi vart på banken idag och fixat bort hela vårt toppenlån på huset så nu är allting bottenlån. Det känns hur skönt som helst med tanke på att räntorna ser att att stiga inom snar framtid.

Sen har vi sågat sönder våra överskåp som är över våran kyl och frys. Vi ska göra dom mindre så att vi får plats med större kyl och frys under. Vi har beställt dom så nu väntar vi bara på att de ska komma med leveransen. 
Det är verkligen roligt att göra om men dyrt jobbigt och svettigt! 

Emilia var på bvc idag också och fick 2 sprutor i benen. Stackarn tyckte inte alls att det var roligt :/
Nu väger hon 7500g och är 65cm lång, helt otroligt hur snabbt hon växer.

Nej nu ska jag surfa vidare en stund innan sängen kallar. Imorgon blir en tuff dag men jag ska bannemig klara det!



Kommentarer
Postat av: Emmy



Ja de där sabla räntorna :/

2010-07-28 @ 09:23:09
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0