En resa till solen

Nu har jag äntligen bokat våran utlandssemester! Jag och Robin har aldrig vart utomlands tillsammans förut så det är verkligen på tiden. Som jag längtar!

Vi åker den 20 augusti och har all inclusive, perfekt när man har småbarn så man slipper stressen att hasta iväg och äta med eventuella gnälliga, hungria barn.
Nu kan man äta och dricka hur mycket man vill och när man vill - perfekt!
Barnvänligt med flera pooler, solskydd, lekpark och nära till både strand och shopping.

Det blir jag, Robin, Elina, Emilia och mamma som åker.

Är det någon som har åkt med småbarn så får ni gärna tipsa om bra saker man inte ska glömma. Lite nervöst är det ju trots allt att åka med 2 barn, speciellt Emilia



Utsikt mot havet


Elina kommer säkert älska att åka i dom där


Perfekt med solskyddad barnpool


25m ner till stranden

 




Kommentarer
Postat av: Ullis

vart ska ni åka? och vad fick ni ge för resan?

kram!

2010-07-18 @ 19:23:47
URL: http://dentredje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0