The familia

Vad härligt det är att kunna säga min familj
När jag tänker på att jag har 2 st underbara, friska, fina tjejer så kan det ibland susa i huvudet på mig. Jag blir alldeles uppfylld av kärleken. När Emilia kom så gjorde hon våran familj komplett.

Några dagar efter att hon kommit så sa Robin till mig "she made me a little bit more happy in my life"
Och jag svarar lite retsamt att "jaså? Räckte det inte med Elina innan då?"
Jo självklart men jag trodde att det skulle bli skitjobbigt med 2 barn, men det är det inte, fick jag till svar.

Och jag känner likadant! Visst vissa saker är jobbigare nu när man har 2 barn. Som tex att ta in och ut ur bilen, nu är de ju 2st och jag får så ont i ryggen att behöva stå inböjd och spänna fast dom.
Eller när Emilia skriker på nätterna och Elina vaknar av det.
Men det är bara småsaker, det positiva väger upp det med flera 100.

Så det jag ville säga var att jag är hemskt tacksam för min fina familj, vad skulle jag göra utan er?

Kikar fram


Elina flummonster


Myser med pappa


Tjejerna i familjen


Kommentarer
Postat av: Maria

å så det blev en Emelia .. riktigt fint namn passar utmärkt <3 fina bilder .kram

2010-01-27 @ 22:36:11
URL: http://miasen.blogg.se/
Postat av: Maria

*Emilia ska det stå såklart

2010-01-27 @ 22:37:19
URL: http://miasen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Vad fint med Emilia linda.

Så underbart inlägg...jag blir blödig och får tårar i ögonen...

2010-01-27 @ 23:00:09
Postat av: Anonym

Vilket jätte fint namn ni bestämt er för, jätte fint

2010-01-28 @ 08:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0