Nu måste han ju fatta piken?

Nu är jag verkligen jäkligt less på att vara gravid! Jag har vart i strängnäs och firat Linnéa som fyllde 11år och sen när jag kom hem lagade jag mat till allihopa.
Så nu har jag så ont i ryggen att jag bara vill lägga mig ner och sova. Hur mycket sömn det nu blir när man har såhär ont? Förmodligen inte mycket.

Jag tycker att Robin kan försöka hjälpa till lite med att försöka få ut bebisen med en färdknäpp, men han är inte så pigg på det. Så jag tog Elinas rittavla och ritade lite diskret vad jag ville, tror ni att han kan missförstå det här?

Håll nu tummarna för att han går med på det och att det faktiskt får igång förlossningen så att jag slipper det här.

Fungerar det inte så ska jag försöka övertala min bm att göra en hinnsvepning på mig nästa gång vi träffas, det kanske kan fungera?
Fast med Elina försökte jag med allting för att få igång förlossningen och ingenting funkade, men man vet ju aldrig kanske kanske fungerar det den här gången? Det är värt att pröva iallafall.

Nej nu ska jag göra iordning Elina för natten och natta henne. Håll tummarna nu allesammans :P

 


Kommentarer
Postat av: Katta

Du är fan grym Linda!! Så underbart ritat!!

Nu måste han ju ställa upp!

2010-01-09 @ 23:20:33
Postat av: Camilla

Helt underbart ritat. Hoppas det gått vägen :)

2010-01-10 @ 09:30:53
Postat av: Mikaela

Hahaha jag dog när jag såg den bilden. Minns hur det var på den gamla goda tiden... (säger inget mer).



Jag hoppas att han förstod piken innan Elina hittade tavlan ;)

2010-01-11 @ 12:17:35
Postat av: Mikaela

http://www.finest.se/userBlog/?uid=28711&beid=1273221



2010-01-11 @ 19:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0