Naveltappning och läckande bröst

Jag upptäckte precis att Lillasysters navel hade ramlat av så jag går in i tvättstugan och ska byta blöja och rengöra naveln. Robin tycker att det är skitäckligt att hon har tappat naveln men jag tvingar med honom in för en andra åsikt om naveln ser bra ut eller inte.
När Lillasyster ligger på skötbädden blir hon ledsen och börjar skrika. Plötsligt rygger Robin tillbaka och ser äcklad ut. Först trodde jag att det var pga naveln men inser snart att det är jag som är upphov till den äcklade minen.
Jag står nämligen utan tröja eller bh när jag byter blöjan och när bebisen började skrika reagerade mina bröst med att producera en massa mjölk som började rinna.

Så där står jag med läckande bröst och ska försöka torka och rengöra en tappad navel. Robin är inte till mycket hjälp då han tycker att båda sakerna är äckliga ;)

Naveln ser iallafall fin ut och jag kommer inte sakna den stinkande lilla klumpen som numera ligger i sopptunnan, lämnad till sitt öde.

Nu ska jag ta mina 2 tjejer och krypa ner i sängen. Jag hoppas på en god natts sömn och trevliga drömmar för en gångs skull.


Kommentarer
Postat av: Katta

Fan vad underbart!!

2010-01-19 @ 22:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0