Hur är det egentligen?

Jag har precis hittat sidan www.felsms.com och jag älskar den verkligen! Jag har aldrig skrattar lika mycket till en sida som denna.
Det handlar om människor som skriver sms och sen råkar skickad det till fel person. Det kan bli riktigt pinsamt, men roligt för oss som får läsa om det :P

Men shit vad mycket skit människor snackar om varandra! Det verkar vara vanligt att man vidarebefodrar något man fått veta i förtroende till andra kompisar.
Då börjar man ju fundera lite på om ens egna vänner gör likadant? Hur kan man riktigt veta egentligen?

Ett exempel

Till: Vän Milla
Sms: Helt ärligt asså Milla hade sex med Samir  ihelgen. Jag fattar inte hur hon kunde. Hon klagar ju hela tiden på honom
Svar: Du lovade att du inte skulle berätta för någon. Trodde jag kunde lite på dig som är min äldsta vän. :(

Förklaring: Skulle skvallra till Johanna men skickade mitt sms till Milla

Nu tror jag inte att det är så, men vem vet? Kanske jag en dag får ett felskickat sms om mig själv?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0