Bästa köpet ever

Idag har jag vart riktigt trött hela dagen, ni vet sådär genomtrött så man bara vill gå och lägga sig i sängen och ligga under täcket hela dagen. Tyvärr går det ju inte riktigt när man är 2 barnsförälder så jag har vart igång iallafall. Eller igång och igång är väl kanske att överdriva men jag har vart uppe iallafall :P

Robins kompis Johan har vart här idag så vi har suttit i soffan och pratat lite. Himla trevligt att ha Robin på nedervåningen i flera timmar måste jag säga. Även om han nog hade lite datorabstinens då han skulle pilla på min dator lite då och då :P

Sen lagade jag mat som bestod av makaroner och färdig köttfärsås på burk :P Denna avancerade måltid var ett resultat av Robins krav och det faktum av att jag inte har någon stekpanna!
Ja ni läste rätt! Min stackars stekpanna är död och begraven sen igår, stackarn gick sönder så det var inte så mycket att göra åt saken.

Så jag har tjatat på Robin hela dagen att vi skulle åka och köpa en ny men det gick mindre bra måste jag säga, eller ja han kunde köpa en ny om vi köpte en på Ica vilket jag vägrade! Jag ska ha en bra stekpanna :P

Efter maten åkte jag iväg till Babyland för att inhandla en automatisk babygunga som gungar, vibrerar och spelar olika ljud.
Emilia är ganska svår att lägga ner, hon vill gärna ligga i famnen och sova. Eller att man gungar henne i babysittern.
Och med tanke på att Elina vill ha tid med mig också så funkar inte det. Dessutom vill jag gärna kunna äta middag utan en bebis i famnen. Så idag lessnade jag rejält och sa att nu tänker jag köpa en sån!
Så sagt och gjort så åkte jag till uppsala med mamma och inhandlade en.

Och jäkar vilket bra köp det var! När jag kom hem gav jag Emilia mat och sen satte jag ner henne i gungan.
Och där sitter hon fortfarande, nästan 2 timmar senare! Så det här är helt klart det bästa köpet jag någonsin har gjort! Nu får vi hoppas på att hon fortsätter att gilla den, då kommer den vara värd varenda liten krona!

Emilia gungar i sin Graco Swing n`Bounce <3


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Smart Linda. Det är ju jättemånga föräldrar som har problem med just det. Ska lägga det på minnet att detta funkade för er så ska jag tipsa om det när jag hör någon med problem.



:)

2010-02-11 @ 09:23:59
Postat av: Katta

Jag kan inte hjälpa det...

Men jag tycker dom där gungorna är såå fula! :P

2010-02-11 @ 19:30:53
Postat av: Anonym

Mikaela - Ja gör det för jag kan verkligen rekomendera den.



Katta - Ja inte är den vacker, men den är jäkligt bra!

2010-02-11 @ 21:52:29
Postat av: johan

Vi la thea i en sacko säck den älskade hon nackdelen va att det blev lite varmt för henne.

2010-02-13 @ 17:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0