Två och en halv vecka kvar till julafton

Idag insåg jag att det bara är två och en halv vecka kvar till julafton!! Vart sjutton har tiden tagit vägen egentligen? Jag som brukar vara ute i god tid för att handla alla julklappar, nu har jag bara köpt en klapp var till ungarna!
Till Elina har jag köpt en truck och till Emilia har jag köpt nån slags larv som spelar musik.

Jag har dessutom stora problem att komma på vad sjutton jag ska köpa till Emilia. Det känns ju som om hon redan har allting efter Elina? Jag vet att jag ska köpa en bobbycar men jag vet inte riktigt om jag ska ge den till julen eller om jag ska ge den när hon fyller 1år?
Till Elina vet jag några saker iallafall
Dockvagn (den förra har någon ramlat på och haft sönder)
El tandborste
Kassa apparat
Spel
Badskum
Ja det är inte lätt att komma på klappar det här året. De skulle säkert behöva en del saker men i all stress som är och har varit så har jag liksom inte satt mig ner och funderat ut vad det är som behövs.

Aja jag har ju 2.5 veckor på mig så det ska nog gå bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0