Skit vinter!

Vet ni hur less jag är på den här jäkla skit vintern? Vart jag än ska så tar det mig fasiken 10 timmar att ens bara komma iväg.
Först är det påbyltning av 2 galna ungar som inte uppskattar att de behöver ha tjocka vinterkläder på sig. Och efter den brottningsmatchen är det dags för mig att klä på mig själv, sen i väg ut till bilen och upptäcka att där bilen vanligtvis står befinner sig numera en stor snöhög.

Då är det bara att försöka borsta fram bilen som finns någonstans därunder. Sen ska man skrapa rutorna och in med ungarna i bilbarnstolarna, vilket inte är det lättaste med tjocka vinterkläder.
Sen är man äntligen på väg...
Jag känner att jag verkligen vill åka utomlands! Jag sitter och kollar på resor hela tiden och drömmer mig bort. Hur skönt skulle det inte vara att åka iväg till Thailand ett par månader? Slippa allt slit och bara kunna slänga på ungarna ett par sandaler så är man redo att gå iväg.
Nej jag ska bannemig övertala Robin till att åka utomlands!

Kommentarer
Postat av: Katta

Snälla kidnappa mig på vägen till Arlanda!! Jag looovar att jag inte väger mer än vad man får ha med sig och får även plats i en resväska ;)

2010-12-18 @ 21:41:49
URL: http://katrinsofi.blogg.se/
Postat av: Christine

Åk me oss till Alanya om en å en halv vecka ;))

2010-12-19 @ 18:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0