Sådär ännu ett inlägg

Jag får klagomål över att jag bloggar för sällan men jag har så grymt mycket att göra just nu så jag hinner inte riktigt. Dessutom så känner jag att det mest blir gnälliga inlägg om hur trött jag är :)
Men ett litet inlägg ikväll ska jag väl hinna med i alla fall.

Idag var min mamma hemma hos oss och bjöd på mat. Det är inte illa att bli bjuden på mat, och när de dessutom kommer hem till en själv så kan det väl inte bli så mycket bättre?
Hon hade gjort tjälknöl och till det blev det potatisgratäng och en härlig svampsås. Det var verkligen hur gott som helst! Tessan, Marko och Johanna var också bjudna, alltid trevligt när det kommer många!

Är det något jag tycker om så är det att bjuda hem en massa människor, äta mat och umgås tillsammans.
Någonting som jag önskar hände oftare!

Häromdagen hade vi också matgäst i form av Andreas. Han hyr en uthyrningsdel och proppen hade gått så han inte kunde använda sitt kök, och hyresvärden svarade inte när han ringde. Så han kom upp till oss och käkade middag. Elina blev helt överlycklig och skulle direkt busa en massa, hon tycker verkligen om Andreas - inte så konstigt kanske?
Efter middagen så blev det en film och lilla Elina somnade så sött i Antes knä :) Är Ante i närheten så duger inte jag längre ;)

Sen idag var det första öppna visningen på huset. Enligt mäklaren hade det gått bra och hon trodde att det var ett par stycken som var intresserade. Imorgon är det den andra visningen och efter det så får vi se om det kommer in nått bud. Det skulle vara så otroligt skönt om vi fick det sålt innan jul så att vi slipper tänka mer på det!

Nu ska jag surfa en stund innan sängen kallar, imorgon är det måndag och som vanligt är det 1000 saker jag måste göra.

Men först ett par bilder på ungarna, på begäran
Är man tuff eller?
Resultatet av våran lek med vattenfärg
Cooling i blått hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0