Imorgon åker vi

Imorgon så åker vi iväg till Turkiet så idag har jag städat, tvättat och packat mest hela dagen.

Jag tror att jag har kommit ihåg det mesta men jag lovar att jag kommer på en massa bra att ha saker när jag väl är där nere.

Det som är svårast är att försöka komma ihåg allting till Emilia! Hon behöver så mycket saker så jag kommer säkert glömma hälften. Elina är inte alls lika svår och lättast är såklart jag och Robin.

Sen börjar resfebern sätta in lite. Tanken på att flyga lockar ju inte precis, snarare tvärtom.

Men det ska bli underbart att få komma iväg! Få spendera en vecka och bara njuta av varandra ska bli helt underbart.

Tänk... imorgon vid den här tiden sitter vi på flyget till Turkiet - lovely

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0