Har lite ångest

Imorgon åker Elina iväg till norrland med min mamma och blir borta i flera nätter. Det är inte bestämt när hon kommer hem, men antingen måndag, tisdag eller onsdag.

Hon som aldrig har vart borta från oss i mer än 1 natt. Dessutom var det jättelänge sen hon sov borta, säkert mer än 1år sen.
Hon skulle ha sovit över hos farmor för ett par veckor sen men då blev hon ledsen på kvällen och åkte hem.
Nu går ju liksom inte det då hon kommer vara 50mil härifrån.

Men det kommer säkert gå jättebra. Även om hon blir ledsen så går det ju över.

Men jag kommer saknar henne supermega mycket. Mitt jobbiga lilla trotsunge, mammas hjärta <3
Jag har lite små ångest men det kommer nog gå bra.

Sen på lördag ska Emilia sova borta för första gången. Kicki ska vara barnvakt åt henne medans vi har våran grillfest. Men det är jag mindre orolig över, jag menar Emilia är ju världens gladaste så det kommer inte vara några problem.
Dessutom ska det bli så jäkla kul med festen! Jag har aldrig haft någon födelsedagsfest förut så det ska bli jäkla kul, även om den är delad med Robin :P

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen för imorgon blir det att gå upp och packa iordning Elinas alla grejer.

Mammas älskling


Kommentarer
Postat av: Katta

En väldigt tiiidig födelsedagsfest :P

2010-08-05 @ 21:31:22
Postat av: Linda

haha ja lite tidig men vi fyller ju på hösten och då passar inte grillfest riktigt ;)

2010-08-05 @ 21:59:47
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0