Varför är jag inte förvånad?

Idag åkte jag och mamma till Enköping för att hämta mina nya köksluckor som utlovat.
Till min stora förtjusning (och förvåning) så är de faktiskt klara och de ser faktiskt bra ut.
Men när vi tar upp dom så upptäcker mamma att de inte har spacklat igen de gamla hålen för handtagen fast att vi kom överens om detta. Så de måste göra om allting igen vilket innebär att jag inte kan hämta dom förens på tisdag :(
Är det inte helt otroligt? Jag vill ha mina köksluckor så att det kan bli lite ordning och reda nån gång!

Här kommer en liten tjuvtitt på mitt nya kök

Bilden är tagen från hallen in i köket så man ser dörren till tvättstugan.
Märker ni att dörren in till köket är borta?


Robin åkte iväg på kryssning idag så jag och tjejerna är ensamma hela helgen. Så jag ringde hit Johanna som ska sova här tills på söndag så att jag slipper vara ensam hela helgen.
För imorgonkväll när Robin kommer hem från kryssningen så ska han ut igen med kompisarna.

Så det är vi tjejer hela helgen, underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0