Musik - räddningen

Just nu ligger jag i soffan och lyssnar på musik och njuter av att små monstrena sover.
Jag är helt slut både i både huvudet och i kroppen så egentligen borde jag lyssna på lugn musik men istället lyssnar jag på helt andra låtar.
Jag älskar att musik kan få en att ändra sinnesstämmning på en gång. Just nu dunkar hjärtat hårt inne i bröstet och pulsen skenar.

Katta satte verkligen ord på mina tankar när hon skickade den här låten

http://www.youtube.com/watch?v=YNSxNsr4wmA

Tänk er att stå på dansgolvet när den låten kommer. Låta kroppen följa med i takten och bara flyta med.

Jag har hela huvudet full med tankar just nu. Tankarna snurrar runt runt som i en karusell och magen liksom knyter sig. Då är det skönt med musik och att kunna fantisera sig bort.

Kanske borde ta en promenad ute i kalla luften och rensa huvudet?

Kommentarer
Postat av: Katta

Vi måste ut och DANSA snart!!

Jag själv kunde inte bestämma mig för en låt ;)

2010-04-25 @ 22:33:41
Postat av: Anonym

Du och jag på dansgolvet med varsin drink i handen drömmer

2010-04-26 @ 11:39:57
Postat av: Maja

Sjukt egentligen vad musik kan påverka en

2010-04-26 @ 12:00:23
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0