Nu är dom billiga!

Är det någon som är sugen på att ha barn utan att behöva vara gravid? Ni kanske vill ta över mina ungar för just nu är de bannemig billiga!
Elina som vägrar lyssna, eller lyssna kanske hon gör men hon gör gärna tvärtemot det jag säger åt henne.
Lägg till en 11 veckors bebis som skriker sig svettig vad man än gör så har du en mamma som snart får ett nervsammanbrott!

Allt detta på grund av att vi tapetserade fondväggen i vardagsrummet. När ska jag lära mig att det inte funkar att hålla på med såna här saker när man har 2 små barn? Man blir stressad, irriterad och arg.
Nä renovera får man göra när ungarna blivit vuxna och flyttat hemifrån, eller när de är på dagis :P

Nej nu får de vara slut på gnällandet för nu sover Emilia i gungan och Elina sitter tyst och tittar på Emil - lovely

Väggen blev iallafall snygg, skönt att äntligen ha det gjort! Tyvärr glömde jag såklart att ta förekort men nått kort där man ser väggen ska jag nog kunna leta upp. Efterkort har jag iallafall och det är ju de viktigaste :D

Jag lånade ett kort som Katta har tagit, där syns ju väggen lite iallafall.

Och såhär fint blev de efteråt



Jag ska se om jag kan ta nya kort imorgon när det är ljust ute. Det var så himla svårt att ta bra kort med blixten


Kommentarer
Postat av: Katta

Det blev superfint!

Måste ju säga att jag gillar bilden på Robin :P

2010-04-02 @ 22:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0