Hipp hipp hurra

På din 3 månaders dag

Ja idag blir Emilia hela 3 månader. Hon har gått från att vara ett litet paket som bara ligger hela dagarna till en pigg och underbart glad tjej som älskar att utforska sin omgivning.
Den här tiden är underbar tycker jag. Hon är så med nu och pratar för fulla muggar.
Även om jag älskar den fasen hon befinner sig i nu är det lite tråkigt att hon redan har blivit så stor. Alldeles nyss var hon ju en nykläckt liten fis.
Kommer hon vara lika tidig som Elina var i utvecklingen så kommer jag snart inte ha nån bebis kvar.

Det är egentligen galet att så kort tid som 3 månader kan göra så mycket för en liten individs utveckling.

Emilia - en liten bebis med stor personlighet


Mätt och belåten med dreggel lite överallt <3



Bilderna är tagna idag under vår promenad till futurum för att leka i lekparken där.
Jag måste säga att jag är sjukt nöjd med mig själv som har börjat ta långpromenader varje dag, ofta 2 st till och med :) Sen måste jag tacka för alla peppande kommentarer ang min vikt. De är verkligen inspirerande och jag längtar tills jag kan publishera före och efter bilder när jag gått ner allt. Ni är alla guld värda!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sjukt duktig du är Linda. Jag önskar jag också kunde komma ut och gå iaf minst en gång om dagen. Jag vet hur svårt det är att ta sig i kragen för inte kommer jag ut inte.



Kämpa på!

2010-04-15 @ 14:06:01
Postat av: Satu

Grattis till Emilia 3 månader!

Gud så söt hon är!! :)



Tack för inlägget på min blogg, det värmer!



Hur mår ni annars då?



P.S Du är fin som du är, och tänk på att du precis fött barn! ;)



Kram Satu med familj

www.mybabydolls.blogg.se

2010-04-16 @ 09:41:23
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0