Färdigt för stunden

Nu är köket äntligen färdigt för stunden. Det vi har kvar att göra är att byta ut vitvarorna, byta ut kaklet och bänkskivorna. Och så lite småpill som det alltid finns.

Idag har jag och Robin fixat de sista med luckorna så nu sitter de äntligen uppe.
Tyvärr så var jag så jäkla klantig och tänkte fel när vi skulle sätta dit handtagen. Jag blir så irriterad på mig själv!
Och innan jag insåg mitt misstag så var det redan utmätt och borrat och då var det ju försent.
Det känns inte speciellt lockande att lämna in luckorna för omlackering och betala ytterligare 6000kr för att få handtagen på rätt plats så de får sitta där se sitter.

Jag får se det som så att jag iallafall har lärt mig nått. Men det hade vart bättre om det hade vart Robin som hade gjort fel, då hade jag ju kunnat gnälla på honom ;)

Här kommer lite bilder på före och efter.

Det gamla golvet och gamla luckor


Luckorna är borta och dem gamla golvet är bortrivet, underbar matta under :P

 
En närmare titt på golvet


Väggarna innan jag tapetserade om


Väggen målad vit


Andra väggen blir tapetserad, shit vad jag slet med den där jäkla tapeten!


Mina händiga grabbar lägger nya golvet


Ja och såhär blev det när allt blev klart

Hallgolvet


In till köket, en dörr fattigare


Sett från dörröppningen







Och här är mina nya kuddar till soffan som jag fyndade på Chilli för bara 49kr st!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad otroligt fint du har gjort linda!!!

2010-04-30 @ 01:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0