En helt vanlig torsdag

Idag åkte jag och Tessan till barkarby för att besöka Ikea och Chilli.
Jag var tvungen att åka till Ikea och köpa en ny madrass till spjälsängen då Emilia bajsade ner den förra och den blev inte riktigt bra efter tvättningen.
Till Chilli åkte vi bara för att det är roligt ;) Som vanligt hittade jag sjukt mycket fina saker som jag ville köpa men jag behärskade mig och köpte bara en sak.
Är det bara jag som blir galen av ha begär av att gå i såna butiker?

Efteråt lånade jag Tessans tvättstuga och tvättade massa sängkläder och täcken då Elina kissade i sängen för några dagar sen. Ibland kan jag verkligen sakna att ha en stor tvättstuga att gå i!
I nästa hus vi köper vill jag ha en stor, rymlig och lyxig tvättstuga!

Dagen avslutades med att jag gjorde panerad fisk med hemmagjort potatismos och en god sås och bjöd Tessan, Marko och mamma på.
När vi skulle duka av så utbröt ett litet matkrig mellan mig och Tessan och jag kan stolt deklarera att jag vann den :D

Den som ger sig in i leken får leken tåla


Idag var också dagen som jag skulle få mina köksluckor men inte fick jag det!
Jag skulle ha fått dom efter en vecka den 5:e och nu är det den 22:a
Jag blev faktiskt riktigt irriterad då de hela tiden säger ett nytt datum så idag skällde jag lite på dom och helt plötsligt skulle jag få dom imorgon.

Så jag hoppas att de håller sitt löfte den här gången så att jag kan få upp luckorna innan Robin åker på kryssning imorgon kväll.

Nu vaknade precis Emilia så nu blir det lite mys med ungarna innan de ska gå och lägga sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0