Den fruktansvärda sanningen

Seriöst gott folk ibland måste man komma till självinsikt och jag tror att jag har gjort det nu.
Magen vänder sig ut och in och det känns som om jag vill spy.

Allt började med att jag skulla föra över mina bilder från datorn till min extra hårddisk.
Men jag hittade en massa roliga foton som jag inte hade på min dator så jag förde över dom från hårddisken till datorn istället ;)
Nu har jag suttit och kollat igenom dom... och det syns verkligen hur fet jag har blivit.

Det är hemskt, fruktansvärt, avskyvärt ja alla hemska ord man kan beskriva det med.

Hur har det blivit såhär?!

Det här är jag för drygt 1.5år sen



Och det här är jag för 1 år sen


Den här bilden är tagen igår


Nu kanske ni förstår vad jag menar?

Ord kan inte beskriva hur jag känner mig.
Jag är så otroligt less och trött på mig själv. Hur och varför låter jag det här ske och fortsätta?
Varför orkar jag inte göra någonting åt saken?
Det är inte precis så att jag kan skylla på någon annan. This is me - all me

Man kanske ska ta och skriva ut bilder och sätta upp dom överallt i huset så att man ständigt blir påmind?

Nej nu får det fan ta och bli ändring. varför ska jag gå runt och vara fet och olycklig?


Kommentarer
Postat av: Katta

Jag förstår exakt vad du menar! Man liksom kvävs innombords och det enda som hjälper för stunden är något onyttigt. Sen efteråt mår man ännu sämre...

Vi måste verkligen börja med våra promenader!

2010-04-11 @ 01:00:24
Postat av: Mikaela

Men Linda. Du har fött två barn och du har just nu så ont i höfterna att du inte KAN röra på dig. Det spelar roll!



Det kommer inte gå över en dag för dig att blir tillbaka till hur du var innan. Men ta en bit i taget :) Sakta men säkert. Vill du så går det :)

Börja tex med små promenader varje dag..så mycket du orkar.



Stor varm kram

2010-04-11 @ 13:39:53
Postat av: Ville Niskanen

Förstår dig precis, men du måste låta det ta sin tid. Vilket det även gör.. Om du har fött två barn så är det väl rätt normalt att man går upp i vikt.



Önskar dig lycka till!

2010-04-11 @ 14:09:10
URL: http://gaydar.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja det är som ni säger, att de´t tar sin lilla tid.

men det är det som är så frustrerande, jag vill att det ska gå på en gång :P

2010-04-12 @ 14:06:54
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Ellen

Men gumman! du har ju nyss fått barn, de kommer att bli bättre med tiden, jag vet hur de känns att se sej själv smal först o sen bli mulligare, skit jobbigt. Men de kommer. Jag själv har fött 3 barn o de känns som om ja aldrig kommer att gå ner.. men vi får kämpa oss igenom tillsammans


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0