En helt vanlig dag

Idag har Elina vart hemma från dagis då personalen frågade om hon kunde vara hemma. De hade tydligen lite brist på personal.
Så mamma var barnvakt imorse när jag var på en vecka 20 träff hos bm. Sen efter det åkte jag hem och städade lite, eller ja både jag och Elina städade här hemma. Hon tycker att det är jätteroligt att få hjälpa till, man får njuta så längde det nu håller i sig :P

Sen åkte jag och Elina ner till centrum och hämtade Viktoria och mötte upp Katta i centrum för en fika. Himla mysigt att sitta där med bra sällskap, även om det inte var alltför länge.

Efter det har vi bara gjort lite småsaker som handla och liknande.

Nu ska jag och Elina snart gå och lägga oss så vi orkar upp imorgon till Skogsknopp. Ryggsäcken är packade så jag behöver bara göra en matsäck imorgon bitti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0