Elinas första fritidsaktivitet

Nu ska Elina få börja med sin första fritidsaktivitet :)
Jag har anmält henne till Skogsknopp, såhär stod det i mailet jag fick när jag anmälde henne: 

Skogsknopp heter Friluftsfrämjandets äventyr för de allra minsta. En förälder eller kanske mormor eller farfar är med i skogen.

Vi tittar, luktar, smakar och upptäcker allt som finns i naturen. Barnen tränar motorik och tal. Vi sjunger, leker och äter medhavd smörgås eller frukt.

Att vara ute ger hälsa och välbefinnande och det är lätt att se att barnen mår bra J


Det låter ju hur kul som helst och jag är säker på att Elina kommer älska det. Åh min tjej är så stor nu och ska börja med aktiviteter *blir varm i hjärtat


Kommentarer
Postat av: Katta

Vad roligt!! Ja hon har verkligen blivit stor nu! Var inte länge sen hon var en liten plutt... :)

2009-09-02 @ 22:24:58
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0