Vad lycka är

Jag står i vardagsrummet och dagens sista solstrålar lyser in genom fönstret och gör så att hela rummet badar i ett mysigt sken. Lukten av nybakta lussebullar fyller upp hela huset.
Elina och Robin duschar tillsammans och jag hör Elinas härliga, bubbliga skratt när hon duschar pappas skägg. Sekunderna efter bryts tystnaden åter igen av att Elina brister ut i skratt. Finns det någonting härligare än barnskratt? Så ärligt och uppriktigt, det kommer verkligen direkt från hjärtat, och går direkt in i mitt hjärta.

Ibland förstår man verkligen vad lycka är




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Aww vilket underbart inlägg linda.

Det värmde hela mitt hjärta.

2009-10-16 @ 00:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0