Vad ska man skriva?

Jag har fått sån skrivkramp när det gäller bloggen. Jag vet inte hur många gånger jag har loggat in på bloggen och påbörjat ett inlägg för att sen bara skita i det och logga ut.
Jag vet inte vad jag ska skriva om, eller hur jag ska skriva det. Jag har lite funderingar på att sluta blogga helt, men ändå vill jag kunna skriva ibland när jag har lust. Mmm vi får se hur det blir.

Jag har påbörjat ett roligt projekt här hemma iallafall och det är att göra iordning barnrummet. Det är meningen att barnen ska dela rum, hur det nu blir med den saken men tanke på att rummet aldrig används nu :P
Jag har iallafall målat och gjort fint. Det har tagit lång tid att få klart målningen pga att jag får så ont. Men det har liksom inte gjort nått. Jag har gjort lite när jag orkar och då får det ta den tiden det tar.
Nu väntar jag på att väggdekorationerna som jag har beställt ska komma.
Under tiden ska jag fundera på hur jag ska möblera rummet. Det är så otroligt roligt att fixa och dona och göra fint till Elina och lillbebisen.

Nu när vi äger huset så är det meningen att vi ska sätta igång med lite renovering här hemma. Men det är uppskjutet lite på framtiden då Robin inte kommer få jobba nått mer, om det inte kommer in mer jobb såklart.
Dessutom tog vi en hel del av våra sparpengar när vi skulle betala lagfart, besiktning och pantbrev. Så restrerande sparpengar vill jag ogärna lägga på renovering nu när Robin inte har arbeta för tillfället.
Men nytt golv i hall och kök vill jag iallafall ordna innan bebisen kommer.

Nu sitter jag och nästan halvsover framför datorn så det är dags att krypa ner i sängen.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det är skoj att du kikar in lite då och då och uppdaterar iaf. Även om du inet vet vad du ska skriva =)

2009-11-05 @ 23:09:46
Postat av: Linda

hej!!



Läkaren gjorde inte nåt, vi pratade bara om när de uppstår och hur det ser ut mm....sen så fick vi få tips...och ett läkarintyg kommer oxå eftersom han behöver special kost på dagis.....

han har nu sedan tre veckor blvit mycket bättre så vi hoppas det växer bort...

Jag förde lite dagbok över vad Wilmer åt varje dag och kollade om han fått nån reaktion av nåt, då kan man börja utesluta vissa produkter eller så vet man vad som ger han utslagen....

kram

2009-11-16 @ 22:59:59
URL: http://lindiz1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0