Shame on me

Jag och mamma var i Enköping en snabbis idag och kikade runt lite. Då hittade jag en jättefin liten julgran, eller iallafall en variant på julgran, som hade en ljusslinga innuti sig.
Jag blev verkligen kär i den så både jag och mamma köpte varsin.

Så nu lyser den så fint här hemma i mitt vardagsrum. Ja jag vet att man inte får ha upp julsaker ännu. Men jag kan inte riktigt låta bli. Den lyser så mysigt och passar in så bra så nu får den stå här tills julen är över.

Jag försökte ta kort på den för att visa hur fin den är och hur mysigt den lyser, men jag fick inte riktigt till det så att man ser hur fin den är.


Nu längtar jag ännu mer efter julen


Kommentarer
Postat av: beata askeborn

fint med din computer sladd som ligger tvärs över golvet ;P

2009-11-12 @ 00:16:29
Postat av: Mikaela

Hehe...linda du är underbar!



Jag tror du gjort det vi är så många som längtar efter att göra. Jag vet flera i min omgivning som LÄNGTAR efter att få börja pynta. Göra lite mysigt i det grå. Jag tycker du gjorde rätt som köpte den fina granen...OCH satte upp den.

2009-11-12 @ 06:50:05
Postat av: tomas

Linda, du tog precis NER julgardinerna i köket, haha! Men pynta massor nu, elina lär tycka det e som hollywood!

2009-11-12 @ 16:16:59
Postat av: sara

fan vad snygg, vad kostade den och vilken affär hittade du den i??? sån vill jag åsså ha

2009-11-12 @ 20:20:50
Postat av: Mikaela

Hahaha, tomas kommentar är ju klockren!

2009-11-12 @ 22:24:12
Postat av: Linda

Ja julgardinerna i köket är nere och inte tänker jag sätta upp några där iår heller, så pilutta dig :P



Jag köpte den på växtriket i enköping, har kostat 375 men var nedsatt till 99kr! Ett fynd!

2009-11-14 @ 11:10:59
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0