hur ska tiden räcka till?

Jag förstår inte hur jag ska hinna med att plugga till alla prov som jag har framför mig?
Jag förstår heller inte varför jag aldrig lär mig att faktiskt plugga och hänga med i ämnena istället för att strunta i det.
Jag vet att jag får skylla mig själv att jag har så otroligt mycket efter, men det är ändå jobbigt - hur ska detta gå?

Vi var på banken idag och pratade om lån, så nu är det också gjort. En sak mindre att tänka på. Nu måste jag bara komma ihåg att skicka in arbetsintyget. Jag hoppas att husköpet blir klart i juni/juli så att vi kan börja renovera lite. Det ska verkligen bli roligt!

Imorgon ska jag gå på Elinas första utvecklingssamtal och det ska verkligen bli spännande att höra vad de har att säga.
Oh min lilla tjej har blivit så stor och ska ha sitt första utvecklingssamtal.
Hon har börjat prata en massa och har en vilja av stål! Banne den som inte gör som hon vill :)
Häromdagen kröp hon omkring på alla fyra och lät: Voff voff voff
När jag frågade henne vad hon gjorde la hon huvudet på sne, log och sa: Vovve
Hm hon kanske tror att hon är en liten vovve, vem vet :D

Jag vet inte om jag har skrivit om det förut men för några veckor sen sa hon sin första 2ords mening som löd: Mamma prutta. Så nu kan man inte släppa sig och skylla på henne precis :D
Sin andra 2ord mening sa hon när hon vaknade vid 7 på morgonen. Hon hade 2st nappar, en som hon hade i munnen och en som hon lekte med. När jag tog den ena nappen, så att hon skulle vara tyst och somna om, så blev hon arg och skrek. Jag gav tillbaka nappen och Elina spände blicken i mig och sa allvarligt: ajaj mamma!
Man kan ju undra vart det kommer ifrån ;)

Nu ska jag kika lite på bilar innan jag försöker natta lillmonstret.

Kommentarer
Postat av: Katta

Hon är så charmig så :)

2009-05-11 @ 20:53:59
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0