Det är inte så lätt...

att försöka plugga när man har ett sjukt barn som ständigt kräver uppmärksamhet och vägrar sova.

Nu får det helt enkelt gå som det går på proven, jag kan inte göra nått mer.

Jag pratade med läraren idag och jag fick skjuta upp provet i fe, så nu känns det en aning bättre iallafall.


Elina sitter brevid mig i soffan och skriker såfort jag inte matar henne med mineralvatten på sked. Att dricka själv ur ett glas eller mata sig själv går ju inte alls bra. Så att skriva det här inlägget tar väldigt lång tid.

Elina röd om näsan


Men får man lite uppmärksamhet från mamma så blir man glad


Mamma busar med mig


Men sekunden efter att hon har slutat blir jag ett ynkelskrynkel igen


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hehe verkligen klockrent med bilderna. Är hon sjuk?



Lycka till på proven!! Ska tänka på dig!

2009-05-14 @ 22:46:09
Postat av: Sara

men så söt =) hoppas hon kryar på sig snart och att det går bra på dina prov! idag är min sista dag på dieten, så jag är as lycklig! snart får jag äta som folk igen i 4 dagar. kram från oss

2009-05-15 @ 09:52:46
URL: http://svadling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0