The Buddy Holly Musical

Snart bär det iväg in till stockholm till Göta lejon för att kolla på The Buddy Holly Musical.
Det ska bli riktigt trevligt att få komma iväg och göra nått sånt här skoj, det händer ju inte ofta precis.
Jag tror att det kommer att bli en toppenkväll. Jag har bara hört bra saker om den, att den ska vara toppenbra.

Så nu ska mamma och jag njuta och ha roligt.



Fixa iordning håret och plocka upp alla miljoner små pappersbitar som Elina har spridit ut över hela vardagsrummet ska jag göra nu.
Hon tycker det är skitskoj att springa in på toan och hämta papper som hon sen river sönder.
Behöver jag säga att jag inte finner det riktigt lika roande?


Kommentarer
Postat av: Maria

oh , du kommer säker ha det toppen bra .. eller ja ni menar jag ju.

Vill också se den !!!

2009-03-13 @ 19:10:51
Postat av: Katta

Jag är SÅÅ avis!! Hoppas ni får det jätteroligt och att den är så bra som det sägs :)

2009-03-13 @ 20:14:31
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0