För första gången

Det blev något fel så inlägget skulle ha blivit publicerats igår men det gick inte här kommer det iallafall
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Elina blev 1.5 år i tisdags så nu är hon en stor tjej! Det firade vi genom att äta makaroner och korv, till efterrätt blev det kaka som blev väldigt uppskattat av lilltjejen

kladdig och lycklig


En stor tjej som lånar mammas skor, att man bara har en strumpa och att det är olika skor gör ingenting :D


Och som kan ha tofs


Dessutom sover i sitt egna rum i sin egna säng för första gången


Så nu sitter jag nere i soffan och andas ut. Det har varit en lång dag idag, och snart ska jag äntligen få krypa ner i sängen och snarka. Elina sover i sitt egna rum för första gången inatt så vi får se om hon kommer vakna nått, men jag håller tummarna för att det ska gå bra. Det gick på 5 minuter att söva ner henne iallafall.

Dessutom behöver jag inte göra provet imorgon som det var sagt. Jag pratade med läraren idag och han sa att man fick välja om man ville skriva på imorgon eller på onsdag nästa vecka, så självklart valde jag på onsdag.
Nu har jag mycket mer tid på mig att få in allt, underbart.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag krypa ner i sängen tillsammans med Robin - det var inte igår.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att ni firade, vad döt Elina var! Fin säng hon har förresten! Vad heter den? Från ikea eller?

2009-03-20 @ 21:32:17
Postat av: Linda

Ja den är från Ikea men jag kommer inte ihåg vad den heter.

2009-03-22 @ 09:43:42
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0