Jag har ingen lust

Snart ska jag åka till jobbet, börjar klockan 12 och slutar vid 10 ikväll.
Jag har ingen lust alls känner jag, jag vet att det blir bra när jag kommer dit men helst av allt skulle jag vilja vara hemma.

Jag har kommit på att jag är urusel kondis också. Jag cyklade till dagis idag och lämnade Elina och jag blev helt slut och svettig av den lilla turen. Så nu är det jag ska som börja gå på långa promenader och börja cykla mer!

Oh jag känner mig deppig och inte alls på humör för någonting. Allting ligger som ett stort regnmoln över mig och ingen sol tränger igenom. Varför är det så att det alltid ska komma upp nya bekymmer? Varför kan inte allting bara vara bra och roligt hela tiden? Orealistiskt jag vet, men det är så jag känner mig.

Snart är det midsommar och jag jobbar till klockan 5 då. Jag hoppas på fint väder så man kan vara ute och grilla - det skulle vara något.

Nu ska jag klä på mig jobbbyxorna och åka iväg. kommer hem igen om 11 timmar *urk*


Kommentarer
Postat av: Katta

Jag vet hur det känns... Inte kul att jobba ibland

2009-06-13 @ 16:17:02
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0