Ingen bra dag idag

Idag är ingen bra dag, jag är trött och irriterad och har ingen lust med någonting, ändå finns det en massa måsten som måste göra.
Jag och Tomas tog med oss Elina och handlade idag och det var ett helvete rent ut sagt. Elina skrek nästan hela tiden och var helt omöjlig. Jag blev helt svettig och tappade humöret rejält. Ibland är det jobbigt med barn.
Mitt i alltihopa tvättade jag,och det är ju, som alla vet, mindre skoj.

Men nu är jag iallafall ledig i 3 dagar från jobbet och ska bara ta det lugnt hela tiden har jag tänkt mig. Jag hoppas verkligen på att Elina är på bra humör i helgen, och att hon sover bra.

Robin sa nått sött nu ikväll iallafall "jag vill verkligen ha fler barn, nån som Elina för hon är så jäkla fin"
Min kommentar på det var "hade du vart med i affären idag så hade du inte kännt så"
Haha charmigt värre jag vet :D

Nu nattar Robin iallafall Elina och jag sitter nere i soffan och softar. Jag ska snart gå och lägga mig jag också. Vid den här tiden igår kväll sov jag.

Ha en underbar midsommar allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0