Trött och slut

Jag sitter i soffan i vardagsrummet och har bara lite mysbelysning på, och jag är så trött!
Elina är som vanligt pigg och glad, hon förstår nog inte varför jag är så trött hela tiden. Just nu ligger hon bredvid mig på en kudde och läser bajsboken, vi får se hur många sekunder hon ligger stilla där ;)

Idag går jag in i vecka 15 och jag tycker att tiden springer iväg. Det är mindre än en månad kvar till rutin ultraljudet och snart är halva graviditeten gjord.
Jag längtar verkligen tills ultraljudet! Det ska bli så spännande, jag hoppas verkligen att de kan se om det är en pojke eller flicka. Jag är verkligen supernyfiken på vad det är för nån knodd i magen. Förra graviditeten var jag ju helt säker på vad det var, men den här gången har jag ingen aning alls om vad det kan vara.
Om de inte kan se på rutinul så ska vi ta ett könsul så vi får veta ;)

Nu ska jag försöka underhålla mitt galna barn här hemma som inte ligger stilla på kudden längre.
Tänk om man kunde ha hennes energi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0