Jobb jobb och åter jobb

Jag hade verkligen velat ha en ledig helg, men jag ska ju faktiskt jobba. Men jag ska inte klaga, för sen så jobbar jag bara nästa vecka och sen har jag semester i hela 2 veckor! Det ska bli så otroligt skönt och välbehövligt!

Idag jobbar jag 12 - 22
Lördag 9 - 18.30
Söndag 10 - 20

Så det är liksom inga roliga pass heller. Man hinner inte göra något varken innan eller efter man har jobbat.

Idag innan jobbet ska jag och Elina iallafall ta en promenad tillsammans i regnet. Hon gillar det iallafall :)


Kommentarer
Postat av: Christina

Du måste vara rädd om dig vännen. Slit inte ut dig. Lunka så gått det går fram i dina egna takt...=) Hoppas du och Elina hade det mysigt på eran promenad. Själv ser jag inte min "bebis" på 3 veckor gråter

2009-07-10 @ 15:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0