Jag var iallafall inte sen

Idag åkte jag iväg till jobbet som vanligt och bytte om och skulle precis stämpla in när chefen kommer och frågar om jag började tidigare idag. Jag blev lite fundersam och sa att jag började ju klockan 12 men han sa att jag började halv 5.
Så vi gick och kollade på schemat och visst han hade rätt. Så det var bara att byta om igen och åka hem.
Så kan det gå när man lyssnar på sin sambo om när man börjar :P

Det var ändå tur i oturen för nu har vi handlat tacos och ska äta tillsammans innan jag börjar jobba. Lite söndagsmys som jag annars inte hade hunnit med. Sen så bestämde Robin att vi ska ha myskväll imorgon och kolla på film och bara vara sen när Elina har somnat. Det ser jag fram emot.

Nu ska jag vila mig lite innan jag ska börja laga mat. Kanske kolla lite på tv?

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha Ha ... sånt där har jag också lyckats med .. fast jag skulle inte jobba alls den dagen! Man e bra virrig i balnd ;)

2009-01-12 @ 13:00:18
URL: http://miasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0